Hurray...


--->   Jag sitter hemma en fredagskväll tillsammans med min familj.




Bara för att poängtera att mitt liv inte är fullt så roligt och lyckat som man kanske skulle kunna tro. 
Visst, jag kommer att komma in på Södra Latins Gymnasium, mitt förstahandsval, inte bara preliminärt utan på riktigt, helt säkert, för man kan inte få högre poäng än vad jag har. Visst jag har blivit erbjuden ett jobb i höst som jag är väldigt, väldigt pepp på. 

Men just precis nu har jag så ofantligt tråkigt att det skulle kunna börja växa mossa på mig.

NOW YOU KNOW / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

vill du tåka med mig? är i samma sits som du förutom gymnasiet och sånt. :P

Postat av: Saga

Haha i'd love to! kommer du över nu direkt eller..? ;)

2008-04-18 @ 22:58:43
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback