I-landsproblem

161419-186


Jag ska klaga lite. Förlåt, men det är faktiskt det jag gör bäst. Harkel. Alltså, jag har inte ovanligt mycket kläder, men jag har inte pyttelite kläder heller (dock är det på bilderna inte allt). Mitt problem, som jag nu ska klaga lite över, är att mina kläder inte får plats i min minimala garderob (bild 3) !! Jag ville ha den där flyttlådan till garderob när jag var elva, den var så fin och så bra. Men nu hatar jag den! Ingenting får plats! Jag har fått flytta över lite grejer till en av garderoberna i källaren (bild 1), men det räcker liksom inte! Femtio procent av mina kläder ligger på golvet av mitt rum (bild 2)! Allt där är visserligen inte rent, men jag kan inte tvätta det, för min tvättkorg i tvättstugan är full (bild 4) och jag vet att det inte kommer få plats i min garderob... Åh. Det är lite tröttsamt. Och jag vill inte fråga om jag kan få en ny garderob, för jag hade tänkt flytta hemifrån snart och dessutom så får inte en större garderob plats i mitt rum...

Och jag kan INTE slänga bort en massa kläder! Jag använder faktiskt allt.

Så, det var allt.

MOUNTAINS OF CLOTHES / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback