idooool...? Naej

Jag vet inte. Jag vet inte med det här med Idol längre.

För tänk om jag kommer med, tänk om de gillar mig och jag går till slutaudition och så vidare. När är det för sent att dra sig ur? När ska jag veta att jag inte har tid att gå längre?
För jag vill ju inte bli Sveriges nya Idol. Jag vill inte stå i direktsändning och skråla varje vecka. Jag vill inte missa första tiden i gymnasiet, i min nya klass. Fattar ni?

Men jag ska ändå dit imorgon, jag ska pröva. Där kanske man får veta mer om kontrakt och såntdär. För jag vill inte ha lovat nånting utan att veta det och sen hoppas jag av och får böta eller jag vet inte vad...

Ahh! Fast jag förstår inte varför jag oroar mig över huvud taget. Jag kommer ju ändå inte komma med haha!

WON'T BE FAMOUS / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback