Inför balen

Haha. 

Vi håller på att planera inför Balen som vi ska ha nu i slutet av nian. Vi har bland annat kommit fram till att vi ska ha ett bildspel men bilder på klassen under vår tid tillsammans. Så jag håller på och letar igenom mina bildmappar och plockar ut en massa roliga bilder som jag vill ha med och fy fan vad kul man har haft det! Jävlar vad jag garvar när jag kollar igenom alla gamla foton! :) Fast jag tänker inte lägga upp några nu, för jag vill inte att de som går i min klass som läser den här bloggen ska få se alla foton innan balen. De har i och för sig säkert sett de flesta, men ändå.

Ja. Syftet med det här inlägget var att jag skulle be alla i min klass att skicka bilder på vår klass till bildspelet till mig eller till Elin Borgstedt. Videoklipp är också uppskattade då vi även tänkte sätta ihop en liten videorulle. En del lär nog sållas bort eftersom alla i vår klass är så jävla fotokåta och vi vill att kvalitén på bilderna ska vara hög. Man orkar inte heller sitta och titta på fjortisbild efter fjortisbild efter fjortisbild. Bilder med HUMOR vill vi ha! Tack och hej! 

WE WANT PHOTOS / Helgonet, Balkommittén

Kommentarer
Postat av: Krullet

Bunnybilden är given! :D

Postat av: Saga

den ligger redan i min "nian bildspel"mapp :D

2008-04-16 @ 18:40:42
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback