Kaos

Herregud. Nej jag orkar inte ens berätta. Kan skriva upp lite stödord...

Barnvakt. 
Studsmatta. 
Kissnödig.
Grannen. 
Toalett. 
Grannens porslinstvålpump. 
Godis? 
Krossat porslin. 
Tvåldränkt golv. 
Inget godis. 
Argt barn. 
Skura golv. 
Trösta barn. 
Väldigt argt barn. 
Tvålpump trasig.
Förlåt.
Förrymt barn. 
Bråkande barn på studsmattan. 
Jaga barn.
Hemkomna föräldrar. 
Generad barnvakt. 
Argt barn överlämnas.
Fortfarande inget godis.
Trött barnvakt.
Lön. 
Hemgång.


Ni får tolka det som ni vill. Kaos var det i alla fall. 

NOW I'M TIRED! / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, och jag klagar när jag är barnvakt ;)

Postat av: Saga

Jo, du, det är väl första gången jag klagar egentligen, mina små barn är jättesnälla egentligen! ;)

2008-04-02 @ 19:35:26
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback