Laptopitoptop

Jag vill bara säga att jag älskar min nya dator! Jag älskar att jag kan sitta och plugga var som helst, att jag inte är tvungen att sitta inträngd i datorhörnet i källaren där det alltid är kallt och jävligt. Just nu sitter jag nerbäddad i min säng med datorn i knät och den är varm och skön och värmer upp mina frusna lårmuskler. Och så kan jag lyssna på bra all musik jag har på min stationära mac som står här. Jag får nämligen inte ladda ner musik på den datorn jag brukar använda, den är pappas, så min mac är i princip enbart en musikmaskin, eftersom den är ungefär tio år för gammal och långsam för att man ska kunna använda den till någonting annat.

Så så är det. Och jag trivs utmärkt med min nya, fina PC! :)

Nu ska jag ladda ner iTunes.

LOVING THIS THING / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback