Lycka

Just nu sitter jag och skriver på min nya laptop! Japp! Ni hörde rätt. Min laptop. Mina föräldrar överraskade mig med den igår kväll. De sa att jag var värd den för mina betyg och allting. Jag har aldrig sett dem så stolta innan de fick veta att jag kommer in på Södra Latin. Det är sjukt trevligt att få lite lön för mödan äntligen.

Enda problemet är att detta är en PC och att vi är en Macfamilj. Jag har vuxit upp med Appledatorer så jag kan absolut ingenting om PC. Jag är väldigt förvirrad just nu, för Mac är mycket enklare än PC. Snabbare också, och snyggare. Det kommer ta år för mig att lära mig den här grejen. Jag fattar ingenting.

Aja, vilken bra vecka det här har varit! :)

MY OWN COMPUTER / Helgonet

Kommentarer
Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

Postat av: emmelieee

Najs blogg dude!
Vet du nån bra hudvårdsprodukt som håller vad den lovar? isåf in på min blogg och kommentera : )

2008-04-20 @ 13:24:25
URL: http://emmsaan.webblogg.se
Postat av: Nadja

Jag ska försöka förmedla lite snyggt till mina föräldrar att jag också är värd en laptop. Haha, vare sig dom vill eller inte. Had'e Bäst! :D

2008-04-20 @ 20:29:28
URL: http://junnarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback