Men oj?

Konstigt nog har hela denna måndag varit riktigt nice. Det kan ha med och göra att jag hittade ett par hörlurar som funkade imorse (jag måste verkligen köpa nya hörurar...) så att jag kunde lyssna på musik påväg till skolan. Men sen har hela dagen bara varit så skön! På NO:n kollade vi på insekter och mossa i mikroskåp, vilket var ganska kul. Speciellt när Dennis spetsade våran miniskalbagge med udden på Hannas penna så att det krasade jättemycket... Musiken var trevlig också, och på SO:n bestämde jag mig för att gå in och verkligen försöka få någonting gjort, vilket jag också fick.

Sen har jag bara gått omkring och garvat och smajlat som en jävla idiot hel dagen och nu sitter jag här och käkar glass för Joel är sjuk så jag behöver inte passa honom idag. Jag tycker till och med att det ska bli roligt att sätta igång att plugga sen! Herregud, någonting är fel...

OH HAPPY DAY / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback