Morgondagens Stjärna

Fredag är ju alltid chill och sånt. Idag är det gitarr, Danscenter och kanske Gömmaren som gäller. Får se om jag hinner med det sistnämda, kan inte vara ute så länge ikväll för imorgon ska jag upp pisstidigt.

Jag och Jasmine ska nämligen söka till Idol imorgon! Och nu har även Linnea bestämt sig för att ge det en chans. Samt att vi kommer att få stöd av våra grupies, Nikita, Jennifer, Hanna, Martina och Isabel.

 De öppnar dörrarna 09.00, så vi ska åka in vid halv åtta imorgon bitti. Vi räknar med att få stå i kö i många timmar, men vi ser fram emot det ändå! Det är faktiskt jävligt kul med auditions! Visst, man står och väntar i sex timmar för att träffa någon i sex minuter. Men det är inte det, det är förväntningarna man bygger upp under tiden, det är nervositeten, förhoppningarna, spänningen.

Så jag ska ladda upp med godis och te i termos imorgon. Visst, det är strålande sol och 50 grader varmt på dagarna nu, men tidigt på morgonen är det faktiskt fortfarande frost. Och det gäller att hålla rösten i toppskick!

CROSS YOUR FINGERS / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback