om ni ville veta

För 10 år sedan

1.) Hur gammal var du? Jag var sex år gammal.
2.) Var gick du i skola? Det gjorde jag inte.
3 ) Var jobbade du? Jag jobbade med att sluta läspa.
4 ) Var levde/bodde du? Sörskogen
5.) Var brukade du hålla hus? I byanparken.
6.) Bar du glasögon? Det gjorde jag inte.
7.) Vem var din bästa vän? Min låtsaskompis Jödurt.
8.) Hur många tatueringar? För många.
9.) Hur många piercingar hade du? Noll.
10) Vilken bil körde du? Gaffeltruck.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Fiskdamm ffs.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat?  Nej


För 5 år sedan:

1.) Hur gammal var du? Då var jag elva.
2.) Var gick du i skola? Jag gick i Tomtberga. Eller, nej jag hade precis börjat i Balingsnäs.
3.) Var arbetade du? Jag var dessvärre arbetslös.
4.) Vart bodde du? Sörskogen
5.) Var brukade du hänga? I Sörskogen
6.) Använde du glasögon? Inte än.
7.) Vem var din bästa vän? Paulina.
9.) Hur många tatueringar hade du? Fortfarande massor.
10.) Hur många piercingar hade du? Inga!
11.) Vad för bil körde du? Jag gick. till fots jag
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej.


För 2 år sedan

1.) Hur gammal var du? Fjorton år.
2.) Var gick du i skola? Balingsnässkolan
3.) Var jobbade du? Frilans.
4.) Var bodde du? ..Sörskogen
5.) Var brukade du hänga? Var som helst utom Sörskogen
6.) Använde du glasögon? Nej, jag hatade dem.
7.) Vem var din bästa vän? Hade flera bästa vänner.
8.) Hur många tatueringar? Hade tagit bort dem vid det här laget.
9.) Hur många piercings hade du? Fortfarande inga. nej inte ens öronen.
10.) Vilken bil körde du? Ferrari
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Twice.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Singel och ledsen i ögat.

Idag

1.) Hur gammal är du? Sweet Sixteen
2.) Var går du i skola? Balingsnässkolan, men inte så länge till thank god.
3.) Var arbetar du? Som barnvakt, snart danslärare.
4.) Var bor du? Fortfarande fittsörskogen.
5.) Använder du glasögon? Nej, har linser nu.
6.) Var brukar du hänga? Danscenter.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Jorå.
8.) Hur många piercings har du? Men NEJ.
9.) Hur många tatueringar? Hemlittt.
10.) Vad har du för bil? Elin är min chaufför.
11.) Har ditt hjärta krossats? Inte fler gånger sen jag var fjorton.
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Singel, men inte ensam.

LIFE'S GOING ON / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och vad gör du om fem år?

2008-05-01 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback