Östra Real nästa

Östra Real nästa



HAHA! Jag kom in! Jag är mycket, mycket glad :) Äntligen fick man beskedet man så länge gått och väntat på, puh. Men nu är det bara pressen att hålla kvar betygen, men när jag kommer tillbaka är det bara 4 veckor effektiv skoltid kvar, ûberyey!

Jag är också glad över att det verkar som att dom flesta har kommit in på sitt första eller andragandsval!

Dennis ligger och sover nu, men lite senare ska vi dra ner till stationshuset och köpa tacos till ikväll. Sen efter maten tänkte vi dra ner till Sportsbaren och chilla lite och spela biljard, soft! Hoppas bara att jag inte är lika kass som jag är skolan, det skulle bli lite pinsamt...

Aja, östra real, sam/journalistik nästa :D

HERE I COME //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis Hanna :) När kommer du hem? :D

2008-04-17 @ 21:30:38
Postat av: Hanna

tack Elin :D Jag kommer hem på söndag, så då ses vi på måndag :)
Hur gick det för dig? :)

2008-04-18 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback