pinsamt värre...

Jag hatar att gråta i allmänheten! Det är det värsta som finns, det är så patetiskt och irriterande. Men ja, idag lyckades jag, great succes!

Det hela började med att jag var hemma hos Dennis på lunchen och skulle laga mat, så lyckades jag lägga handen på spisplattan = smärta. Det gjorde helt grymt ont jag kan inte ens beskriva det, brännsår är den värsta skiten som finns! Men jag lyckades pallra mig tillbaka till skolan, men tyvärr kunde jag inte läsa, utan bara dunka skallen i väggen av smärta. Så kom min lärare fram till mig, allt jag tänker på är: GRÅT INTE NU FÖR I HELVETTE!! vad tror ni jag gör? Jag bölar som en jälva femåring, och min lärare får i stort sett släpa/bära ut mig ur klassrummet för att jag håller på att svimma. Men det var ju kul... eller inte, helt klart annorlunda. Såklart hade jag allas blickar på mig, alla glodde alla var tysta som möss för en gångs skull... Great!

Nej men det var pinsamt, och ja jag har gjort bort mig ganska mycket nu. Jag vette fan vad som hände, men min kropp brukar reagera väldigt stark på smärta och chock. Talk about happy time!

LITTLE POOR HANNABANANA //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback