Söndagsshopping

Skulle jag ha varit en god bloggare hade jag tagit suddiga bilder på allt jag hade handlat idag. Men jag är lite av ett svart får här i bloggvärlden, hehe, så det blir inga bilder! Trist! Men shoppat, det har jag gjort! Barnbidraget är schlutt! Eller det kommer vara schlutt imorgon när jag har betalat Alice för Silverstein. Jepp, vi ska se Silverstein den 31 maj och vi ska bjuda Elin Belin, för hon har fyllt år! Så det var några hundra som försvann idag på jacka och shorts och tamponger och jag vet inte vad och så är det några hundra som försvinner imorgon. Men that's life!

Jag känner att det här inlägget inte kommer leda någon vart så jag slutar nu. Återkommer senare idag i fall jag har något på hjärtat. Pusselipuss...

NOTHING TO SAY / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback