tillbaka

Hejsan igen! Jag vet att jag har lyst starkt med min frånvaro i ett jävla tag nu, förlåt! Men helt seriöst har jag ingen aning om vad jag ska skriva som intreserar er (3) läsare.
Fan också! Jag drömde om bloggen inatt, och jag kom på något skitsmart att blogga om, men tyvärr slant den tanken iväg från mig, attans.

Jag försökte tappert räkna lite matematik såhär på morgonkvisten, men det var så jävla anustråkigt att jag inte pallade mer än fem tal.

Jag går ju på pencilin nu, men jag ska träna idag ändå, trots doktorns, apotekarens, mammas och någon gammal kärring på bussens protester. När jag frågade doktorn var som var det värsta som kunde hända om jag tränade fick jag svaret att jag kan få problem med hjärtklaffen?
Men den kommentaren lät jag slinka in i ena örat och snabbt som fan ut genom det andra. Hurtbulle in heart you know.

CANT STOP ME //krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback