Torsdagar är långa och sega

Bara för att hålla bloggen uppdaterad, inte för att jag har så mycket att skriva. Men hej! Hur är läget liksom?
Själv är man trött som satan. Somnar på minst en lektion varje dag. Men jag är cool och kan ta anteckningar i sömnen. Så det är nemas problemas! Eller, ja, det får jag väl se där, lite senare när det blir dags för slubetyg. 

Just det fan! Man är ju spänd som satan, poängen från Södra Latin kommer vilken dag som helst nu! Poängen från STEG kan jag kolla den 12 april. Det är min framtid vi talar om här. Så ja, jag är spänd.
Förlåt om jag tjatar mycket om gymnasiet, men jag tycker gymnasiet är coolt och jag vill gärna vara cool. Att vara cool är coolt. Ni vet. Och ibland räcker det inte med att kunna anteckna fast man sover. 

Jag har förresten absolut ingenting att göra. Märks det?

GIVE ME DRUGS / Helgonet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback