Vad som hände igår

Nej. Jasmine och jag kom inte med i Idol 2008. Vilket gjorde mig väldigt lättad, som ni kanske förstår, haha. Och vi är nöjda med oss själva ändå. Och glada, trots åtta timmars köande i brännande solsken, iskallt regn och hagel. Plus två timmars nervös väntan inomhus. Det var en kul upplevelse. Och Jihde är ju en lustig snubbe.

Och nej, vi fick inte träffa den riktiga juryn. De har ju en liten precasting som ni nog vet, där de väljer ut de människor som gör bäst TV. Alltså de som är sämst som kommer att göra bort sig som man kan garva åt, och de som är passar allra bäst som artister helt enkelt. Vi som är mittemellan är för tråkiga för att slösa film på och sållas bort. Jag blev uppmanad att komma tillbaka nästa år, men det vill jag inte. Jag ville pröva i år, så det gjorde jag och jag är fett nöjd och stolt över mig själv att jag ens vågade!

NO SINGIN' SAINT / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback