Allahärtansdag...

... Var över innan man ens hann lägga en brakfjärt, ärligt talat så är allahjärtansdag lite överskattat men jag tycker ändå att tanken är söt, med en dag där man får mysa lite extra mycket med den man älskar.
Det var inte så jätte romantiskt "ahd" för min skull, jag låg hemma i feber hela dagen :( Men sen kom min älskling på kvällen med en ros, så söt, jag blev verkligen jätteglad. När den dör sen ska jag torka den, så att jag kan spara den. Jag vet jag är lite fjollig men jag blev faktiskt jätteglad för min lilla ros. Sedan åkte vi lite improviserat hem till honom, där man firade Dogge som fyllde 14 år, grattis din lilla (?) fjortis.
Min älskling hade också tagit en bild på oss och satt i en hjärtformad ram, dte var jättegulligt gjort tycker jag :) Tyvärr hann jag inte stnna så länge, sne åkte jag hem och ja... det var ju lika intressant som vanligt...

Haha tyvärr hann vi inte göra Dogges födelsedagspresent som vi hade tänkt oss, men han får dne förmodligen i efterskott på söndag ;)

BE MY VALENTINE //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Din hopplösa romantiker :)

2008-02-16 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback