eeeh...

Jag pallar inte att sluta skriva i min blogg för att mina föräldrar läser den, jag får bara skippa att berätta om mina drogproblem och att jag är prostituerad (det var ett skämt mamma).
Mina föräldrar förstår inte riktigt ironin i min blogg, vilket gör dte hela otroligt jobbigt när dom tar allt sreiöst >.<

aja iaf är jag sjuk, jag har så ont halsen att jag vill dö, och får alla som vill veta hostar jag upp gula slemklumpar :D yummi ;)
jag kallsvettas som en gris och mår allmänt skitdåligt. Hoppas at jag blir frisk tills på allahjärtans dag då jag ska ut och äta på Sabai sabai med älsklingen och sen gå på bio :) men om jag inte är frisk så får jag knarka ner mig eller något (det var också ironi/överdrivet mamma) Och ja, jag kommer att fortsätta skriva så att mina föräldrar förstår, för jag pallar inte när dom dampar bäverfitta på mig :)

Det ända som håller mig vid liv är alluc.org där jag kan kolla på topmodel 24/7 :D

YEY I´M BACK //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback