hejdå civilisationen

Hallå, igen, jag vet att jag har inte skrivit... Vill ni veta varför jag inte gör det? helt ärligt? okej... För att det är så jävla kuktråkigt!! Jag har verkligen inget intressant att säga er trogna läsare. Jag lovar att om jag hade haft ett intressant liv, och något att berätta skulle jag göra det men tyvärr...

Imorgon åker jag, älsklingen och min underbara broder upp till landet, dte ska bli skönt att komma bort ett tag. Så jag var tvungen att inviga min gigantiska Burtonresväska, även fast jag bara ska vara borta 4 dagar ( jag vill bara glassa mig lite).

Men lite konstruktivt arbete har ju trots allt utförts idag, jag tillbringade förmiddagen med att skriva en no-uppsats om kvicksilver på två A4, mycket stolt! Sen började jag produktivt skriva min bokrecension på Snabba cash. Åh gissa vad stolt jag var när jag tangent diaréade ner en massa djup smörja på min lilla dator. Åh gissa vad jag fick damp när magiken tog slut efter ett halvt A4, nu har jag ångest över att min hjärna inte lkan producera mer intelligent smörja. Men det löser sig alltid.

I SAID GOODBYE //Krullet.

Kommentarer
Postat av: martina

du vet att man bara ska skriva en A4, va?

2008-02-28 @ 00:12:56
Postat av: Hanna

Ne, jag vet men jag vill bara vara lite extra cool inför Helena :D

Postat av: Dennis

Du borde vara glad över ditt halva a4... Min magik tog slut efter 3 rader XD

2008-02-28 @ 13:09:48
Postat av: saga

ah, du ger mig angest din lilla mygga. jag har bara suttit po min lilla rumpa i sju dagar och atit cocopops. jag kommer ha so sjukt mycket att gora i helgen oh loord...

2008-02-28 @ 14:06:35
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Hanna

haha! Om dte är någon som ska ge dig ångest är dte Dennis! Han sov hos mig, sen när jag vaknade klockan 9 på morgonen satt han och skrev sitt månadens uppdrag xD

2008-02-29 @ 11:39:24
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: saga

PLUGGIS!

2008-02-29 @ 19:53:58
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback