Ishockey

haha nu sitter jag här och försöker blogga medans Dennis frenetiskt rengör skärmen på sin älskade laptop... Suck, kvinnor alltså...
halv fyra ska vi åka till "stan" och sen till Läkerol(!?) och kolla på ishockey, Brynäs, AIK... Jag hatar hockey, Dennis hatar alltng men vi åker bara dit för varmkorven. Jag älskar ketchup, Dennis är korkad, han gillar senap, ett klart problem i förhållandet.

Igår var vi och såg på min lille kusins hockeymatch, han är sju år. Det var mycket underhållande eftersom ungarna mest glad omkring på magen på isen, som pingviner typ, fast mer rosa. Dom var fett balla, jag ville lätt ha deras aoutograf. Det var mycket roligare att kolla på små personer som spelar hockey, annars skjuter alla så hårt och jag blir rädd för pucken.

Ska förmodligen ut och fota lite, lantisarna kör ut oss i det vackra vår vädret, pest och pina om ni frågar mig och mitt fläsk.


I SAY HALLELULJA //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback