orkar inte...

Sorry att den här bloggen är högst negativ, men om ni vill ha lite positiv anda så kan ni vända er någonannan stans, för ni kommer fanimej inte hitta det här, hur långt in i nåns anal ni letar.

Det är så mycket som händer nu, och min kropp säger verkligen ifrån, jag kan inte sova, jag är alltid hängig och arg. Jag orkar aldrig ta tag i problem, och allt mindre skolan. jag vet att den här terminen är äckligt viktig, jag vet att jag borde ge allt jag har nu men jag orkar inte!! det känns som jag redan har gjort slut på alla mina krafter, jag orkar inte kämpa längre för dte känns som att jag inte kommer någon vart ändå.

Just nu är jag hemma och är sjuk, perfekt, nu kommer jag få jobba dubbelt så hårt när jag kommer tillbaka till skolan igen... Men jag hoppas verkligen att jag kommer orka skiten när jag kommer tillbaka till skolan.

PLEASE SLOW DOWN //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback