pannkakor!

Hej allihopa, eller ja host den lilla ensamma stackars patetiska individ som orkar läsa våran blogg... ursäkta bloggtorkan, jag har helt enkelt inte orkat, men nu är det lov, så jag ska försöka kompensera lite.

Just nu håller älsklingen på att steka pannkakor, yey! tyvärr har vi ingen sylt eller mjölk, men vi får improvisera! Vi håller även på att tanka ett rykande färskt avsnitt av Lost, dte fjärde rättare sagt, Oh! Lost är såå bra :)
Sen har vi ett nytt avsnitt av prisonbreak också, supaahyey :)

Tyvärr är inte allt bra, jag måste jobba ikväll...Great! Men dte är lungt det är kul... Men idag är dte tydligen den första offeciella vårdagen, sjukt skönt! Jag älskar att se solen, som jag inte har sett sen Oktober förra året, deprimerande. Hoppas på att kunna börja köra i Mars någon gång, haha fan vad tråkig jag är, pallar inte uttråka folk längre...

PANCAKES FOR THE WIN //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Dennis da pannkakskung

aaaough... varför skrev du inte hur bra jag var på göra pannkakor?

2008-02-22 @ 14:58:50
Postat av: Elin

Våren, äntligen! :)

2008-02-22 @ 17:15:58
Postat av: saga

omg. dennis laser vor blogg? :O kan han ens lasa? ;)

Postat av: Hanna

haha, visst är det helt fantastiskt? ;)

2008-02-29 @ 12:12:39
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback