uttråkad

Jag sov hemma hos älsklingen igår, kom precis hem. Jag gick upp klockan halv ett och så har jag kollat på sex and the city hela dagen så dte har varit rätt soft. Nu sitter jag här i min säng med min laptop, ska kolla lite Project runway snart tror jag :)

Mitt problem är att om jag inte är döende sjuk i 45 graders feber så får jag ångest utav att vara hemma och kolla på tv hela dagarna, jag får seriöst ångest. det slutar med att jag tar en alvedon och blir hyperaktiv och skuttar omkring, sen när dte släpper blir dte såklart 30 ggr värre...


Jag blir helt sjukt uttråkad utav att vara sjuk... Men imorgon har vi nationella prov som man tydligen måste gå på för man får inte göra dte ngn annan dag? Så jag får pallra mig till skolan ett tag, synd att min hjärna är Hubba Bubba och att jag inte kommer kunna dra en enda smart tanke ut ur arslet imorgon... Men dte löser soig, dte är ju bara mina betyg som hänger på dte här...

Jag blir så deprimerad över att jag inte kan träna jag känner hur jag går upp i vikt för varje minut som går... usch.

IM SO BORED //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback