Hejdå NIlla!

Fan då. Jag glömde att säga hejdå till min syslöjdslärare idag. Nilla heter hon. Vi ska inte och vara i skolan imorgon och hon ska inte vara i skolan på onsdag och sen är det slut. Sen kommer jag aldrig ha henne igen. Så det var idag jag skulle sagt hejdå... Faan.

Ja, jag blir faktiskt jätteledsen. Jag vet att vissa tycker att Nilla kan vara rätt dryg och otrevlig, men det har hon aldrig varit mot mig. Jag tycker om henne. Hon är en pedagogisk, gullig och rättvis människa. Vi satt i elevrådet samtidigt under nästan tre år så jag vet. Hon är grym. Dessutom är hon en av de två enda lärarna jag har haft sen mellanstadiet.

Så det suger att jag inte sa hejdå till henne. Vet inte vad jag ska göra åt saken. Får väl skriva något brev eller nåt. Jaja, orkar inte älta det just nu. Ska gå och se ifall jag hinner sova middag lite innan jag går och passar Joel. Ajö.

SHE IS AWESOME / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nilla

Läste det fantastiska omdömmet och jag tackar och bockar. Har gillat (mycket!) att ha dig som elev. Vore alla elever som du så skulle jag kvittra till skolan varje dag. Saknar er redan, ha en underbar sommar och uträtta underverk i höst.

Pussar, Nilla :)

2008-06-11 @ 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback