Åre

Åre



Svaret på era frågor är nej, mina meditationer har ännu inte gett något resultat. Jag sitter istället och drömmer mig bort till ett varmt ställe långt, långt härifrån, där läxor är ett minne blott.
Snart ska jag till Dennis farfar och äta middagen, pallar inte träna för det suger.

Jag har även upptäckt storheten i Kent, tro dte eller ej. Dom är fan nice.

vecka sexton hoppa sjag på att kunna åka upp till våran lägenhet i Åre, har inte åkt skidor i år, eller förra året för dne delen, sjukt trist.

KILL ME NOW // Krullet.

Kommentarer
Postat av: Alice

OMG! Jag hatar dig! Du har dissar mig så jävla hårt när jag har sagt att kent är coola! omg. Du är ond!:D

Postat av: Dennis

Vecka sexton kommer bli sjukt najs! Och var beredd på att du kommer att få åka fett mycket offpist:D

2008-03-09 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback