de kommande två dagarna (jag vet att ni undraaar)



Fredag, fredag, vad händer på fredag?
Jo, först ska jag spendera några helt meningslösa timmar i skolan, på fredagar har vi bara en enda seriös lektion. Sen är det meningen att vi ska jobba fritt men det är det ju ingen som gör så varför skulle jag då göra det? I like to go with the flow, you know. Sen måste jag hem för att färga min mammas gråa hår och sen ska jag stänga in mig någonstans och göra alla de skolarbeten som jag inte gjorde i skolan. Sen har jag gitarrlektion, just det ja, jag skulle ju öva idag. Helvete, det glömde jag, aja, det får hinnas med innan det med. Och efter det ska jag på klass på Danscenter och sen, senare framåt kvällen blire utgång med Jenny and some homies. 

Sen kommer helgen, och med den kommer lördag. Vad händer då?
Tihi. Jag ska först in till The Stad med Hanna Banana och Al. Jag kommer förmodligen gå dem på nerverna för att jag kommer vara stressig och vilja slutföra min shopping så fort som möjligt för att sedan åka hem till mitt älskade berg av läxor och plugg som måste vara klart till nästa vecka. Men innan det ska jag förhoppningsvis ha införskaffat en ny BH. God knows att det behövs. Eller Buddah eller nån. Sen, efter fem någon gång, har jag fått tillåtelse att låna min gamla danssal, nere på Patron Pehrs väg ni vet. Eller det kanske ni inte  gör. Men i alla fall ska jag vara där hela kvällen och fila på mitt solo. Det måste vara klart till på tisdag då jag har intagningsprov på Södra Latin. Det ska bli askul, men jag är såklart jättenervös. Men jag har bestämt mig för att det kommer gå skitbra och att jag kommer vara bättre än alla andra som söker. 

Haha, fattar ni? En hel danssal alldeles för mig själv...! Heaven!

JUST LIKE THAT / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback