Glad påsk?

Just nu vill jag bara att blogg.se ska ta sig i analen. Allvarligt talat, jag hade en sådan vacker vision om hur Hannas och mina nya, fräscha blogg skulle se ut. Jag hade gjort en ny header, asfin, och pillat på färger och valt nya gardiner och alltingr. Allt var klart. Så trycker man på spara och vad händer? Absolut ingenting! Och nu är det så här! Det ser ju förjävligt ut! Antingen är det min dator eller så har någon jävel på blogg bestämt sig för att vår blogg är den enda i hela världen som vägrar att lämna plats till en header. Ni anar inte hur många gånger jag har försökt, bildjäveln vill ju inte dyka upp! Jag vet att jag gör rätt! Vad är problemet?

Jag ska försöka lösa det, men inte just nu för jag och min härliga familj är på väg till landet. Ni vet det där stället ute i skogen som jag tycker så fruktansvärt mycket om? Där ska vi fira påsk. Det blir nog kul. Speciellt nu när tredje världskriget har börjat innan vi ens har satt oss i bilen. Dessutom gillar jag inte påsken. Eller nej, vänta... Jag bryr mig faktiskt inte. Det enda kul är väl i princip påskäggen. I år får vi dock inga för min lillebror är sockerberoende och kommer hamna på gränsen till fetma om vi inte gör något snart. Så jag vet inte... Jag får köpa mitt eget godis.

Hoppas ni andra har det trevligt i påsk i alla fall! Vi hörs om fyra dagar ungefär!

YEY FOR EASTER / Helonet

Kommentarer
Postat av: nadjuff

jag bryr mig inte heller om påsken, bara godiset! :)
som svar på din kommentar så säger jag ja. Jag kommer få nytt nr! COMVIQ! :D

2008-03-21 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback