haha

Det känns lite lugnare nu, efter helgens panik, hysteri och ångest. Jag tänke sätta mig ner och vara lite produktiv och jobba på mitt lägenhetsarbete. Men tyvärr har våran andra dator där jag har mitt arbete, fårr virus. Så ja, det var ju kul, jag kan inte komma åt någonting! Sjukt irriterande, med tranke på att jag inte ens har börjat och skiten ska vara inne den här veckan? men det är lungt dte är chill...

I fredags hade jag iaf den softaste kvällen på länge, så sjukt nice att spendera lite kvalitetstid med grymma människor.

JUST KEEP GOING //Krullet.

Kommentarer
Postat av: alice

Fan du skrämde mig så jävla hårt! usch och bajs på dig!
Se va lite sprit kan göra! :D woho! Jag hade också kul, ett tag. Sen blev det bara skevt...

2008-03-16 @ 20:26:45
Postat av: Saga

det var lite back in the old days. fan, jag minns hur kul vi hade. vad var det som hände egentligen haha? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback