har tråkigt, borde plugga

Nämn något som gjorde dig glad igår  Jag blev klar med mitt danssolo och folk tyckte att det var bra!
Vad gjorde du kl 08 imorse  Jag sov, fridfullt, drömlöst
Vad gjorde du för 15 min sedan  Bilddagboken antar jag
Det sista du sa högt  Typ, "Hrrmmmmummel." Pratar inte så mycket när jag precis har vaknat
Det senaste någon sa till dig  "Ska vi byta tidning, Saga?"
Vad var det senaste du åt  Pappas bröd med ost
Vad var det senaste du köpte  Kaffe Latte och Brownie på 7eleven
Vad är det för väder hos dig nu  Usch, jag har inte kollat ut genom fönstret än. Förmodligen grått och slaskigt.
Godaste glassmaken  Alla i Italien. Kanel var ju sjukt gott till exempel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet  Eh. Nej.
Sover du tungt  Well, kind of. Men ingen sover tyngre än min lillebror!
Drömmer du mardrömmar  Inte så ofta längre. Nej.
Trivs du med ditt jobb  Jaaa! Jag har ju de gulligaste bebisarna i i hela Sverige!
Favoritklädsel  Danskläder, helst legging plus min fjortisklänning eller jättestort linne och benvärmare. Så sjukt bekvämt.
Favoritlåt just nu  Coldplay - Clocks. Hahaha, måste älska den just nu.
Vad ser du om du tittar till höger  Min kamera, min mattebok (hehe) och en dörr ut mot friheten. Slasch hallen.
Vad gör dig glad just nu  Just nu gör ingenting mig glad. Jo, jag pratar med Alice på Msn, hon gör mig glad.
Vad ska du göra härnäst  Det var en bra fråga. Borde plugga. Ja, jag ska plugga.!
Humör just nu  Utmattad, trött, stressad.
Favoritgodis  Nästan all choklad och sånadär persikor ni vet. Plus att frukt också är godis! 
Kläder just nu  Mjukismyxor,fjortisklänning, sockor och morgonrock.
Sommarplaner  Göteborg med Alice, sen har jag inte planerat något mer. Typ kalas hela sommaren lång?
Hur många kuddar sover du med  Två stycken. En fet och en platt.
Morgon eller nattmänniska  Ingenmänniska. Alltid trött, om det är det som menas. 
Vad är viktigast för dig  Just nu, dansen. Hatar sånna frågor, kan inte välja nånting som betyder mest liksom. 
Är du kittlig  Nej... Jo, det är jag, men bara för det så får ingen kittla mig nu!
Stjärntecken  Fisk hahah!
Stökigt eller välstädat  Men hallå? Fråga någon som har varit i mitt rum! Haha. Men gissa liksom, vad tror ni?
Längtar du mest efter just nu  En kopp te och en skål med chokladpraliner!!


MY BORING EXISTENCE/ Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback