Jag älskar mina I-landsproblem

Jag ska sluta gnälla om skolarbete och om hur stressad jag är här i bloggen. Det känns som att ni vet det nu. Det känns som att bara 90 procent av alla mina blogginlägg någonsin handlar om det. Det har blivit ganska tröttsamt, va? Jag förstår. Men mitt liv kretsar trots allt rätt mycket runt skolan. Ni har säkert också känt som jag. Pressen, stressen, beslutsångesten, prestationsångesten... Ni vet ju hur kul det är. Så ni kanske förstår mig.

Men varför ska jag hålla på och påminna mig själv och alla andra om hur jobbigt vi faktiskt har det och om hur fort tiden flyger i väg och om hur mycket hellre vi bara vill gå och lägga oss? Jag vet inte. Det är dumt, tycker jag. Så jag ska inte göra det något mer nu. Om jag inte får ett akut hysteriskt sammanbrott eller tror att jag håller på att gå in den berömda väggen eller nåt.

Men i alla fall så kan ni ju räkna med lite färre blogginlägg från mig i framtiden dåra. För jag vet inte vad jag ska skriva om annars.

MAKING YOU HYSTERICAL / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback