Lördagen

Idag är en såndär dag när jag kommer känna mig meningslös och värdelös och lat hela dagen. Jag kommer att skämmas för att jag inte orkar göra någonting konstruktiv eller ta tag i någonting som måste bli gjort. Jag gick upp för en halvtimme kanske, åt frukost, och satte mig sedan här. På den banan kommer det fortsätta, all day long. Sorgligt.

Förhoppningsvis hookar jag upp med Alice vid något tillfälle, hon har laddat ner de avsnitten av Lost som jag har missat åt mig. Sen kanske jag är så lyckligt lottad att hon får för sig att baka en kladdkaka eller någonting sånt åt mig... Det skulle sitta fint. Al är känd för att baka kladdkakor åt mig, som sedan på olika mystiska sätt försvinner. Hennes pappa åt upp den, hunden slickade på den, hon tappade den i golvet, den brändes vid... Ja, jag vet inte vad, hon bakar dem åt mig, men mina tastebuds får aldrig njuta av dem. Så är hon så smart att hon berättar för mig att hon hade gjort en kladdkaka till mig som jag inte kan få. Så får jag sitta där och vara ledsen och suktad... Tråkigt, tycker jag.

Nu har jag sökt de där jobben i alla fall! Det visade sig tyvärr att jag bara kunde söka cirka hälften av alla de jobb som jag hade listat upp. Jag hatar att inte vara arton.

MAKE MY DAY / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback