Om Einstein och Kermit parade sig...


161419-179

Idag kom Alice hem från Göteborg! Jag förstår inte hur jag klarade mig i Asien i nästan sex veckor utan henne! Det är ju hon som gör min dag! Nu är vi tillsammans igen i alla fall och allt är väl...

Sen så måste jag bara säga att jag saknar Jenny som är i Los Angeles just nu. Den lilla hyndan. Jag vill också vara i Los Angeles. Men hon kommer hem om en vecka bara så det är väl ganska lugnt ändå. Det är ju inte som att jag har rest nog i år. Får dåligt samvete när jag tänker på hur mycket koldioxid jag har bidragit till att släppa ut rakt ut i luften... Inte bra. 

MY BEAUTIFUL FRIENDS / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Alinne

Underhållande blogg :)

Postat av: alice

HAHAHA! Fy fan asså. Jag är så jävla het! shiiit. JAG KLARADE INTE MIG NÄR DU VA I ASIEN! jag bröt ju ihop.. horunge.. :)

2008-03-20 @ 14:33:53
URL: http://almarshall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback