Stay together for the kids

Förlåt för att jag inte har bloggat men det har varit pest och pina med skolarbete på sista tiden.Men imorgon är det underbara fredag! Jag slutar skolan 11.20, sen ska jag till Östra real med pappa och kolla lite, sen är det jobbet som gäller. Efter jobbet drar jag in till stan igen, träffar Dennis och fixar lite grejer, sen dras det till Friday´s med Dennis släkt, 11 pers middag! Nice, indeed.
Jag har iaf upptäckt min uppgift här i livet, jag ska ägna mig åt konst! Jag håller nu på att rita små hajar som blir uppätna av olika djur. Mycket kreavtivt. Det värsta är att jag tycker att jag är så jävla rolig och att teckningarna är så sjukt grymma att jag garvar för mig själv i en kvart.

OBS. Jag ska inte hålla på med konst, jag har ingen talang, jag ber er att läsa alla mina inlägg med mycket ironi. Fast jag tycker däremot att mina teckningar är grymmt roliga xD

Har kommit in i min Blink 182 period, jag får fan musikorgasm av den här sjukt bra låten!

"It's hard to wake up,
When the shades have been pulled shut.
This house is haunted, its so pathetic, it makes no sense at all
I'm ripe with things to say, the words rot and fall away
If a stupid poem could fix this home, I'd read it every day

So here's your holiday
Hope you enjoy it this time
You gave it all away
It was mine
So when you're dead and gone,
Will you remember this night?"

MY CREATIVE SIDE// Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback