Arvika

Moahaha! Yes, jippey, hurray! Om jag håller mina betyg nu dom sista två veckorna så får jag kanske åka till Arvika! YEY! Det ser ljust ut mina vänner!

Nu ligger jag på mitt fläsk och kollar på project runway, så jävla bra! Det bli nog ingen utgång ikväll, men imorgon hoppas vi på party :)
Jag är glad att saga hittade skorna som hon ville ha idag, dom är grymt snygga! Så snygga att jag har köpt likadana, gulliga vi kommer att vara när vi skuttar över sommarängen i våra identiska skor... Aah, vilken dagdröm. tyvärr fanns dte bara hulken storlekar kvar i skorna så jag var tvungen att  beställa mina från Motala, 200 extra rök där, för dte behövdes ju... Men det är värt det, skor ni vet.

Nu hoppas jag bara att jag kommer att få åka till Arvika och ligga och svettas och vara smutsig i ett tält fullt av andra idioter i sommar :D Kent kommer dit också! super great succes!

WISH ME LUCK//Krullet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha hulken kan du vara själv. bananhulken.

men usch, jag hatar storlekar över huvud taget. jag behövde typ 39,5 för 40 var för stort och 39 var för litet... tog de små. :P smärta.

Postat av: alice

:O DRIVER DU MED MIG?!:o JAG VILLE JU TILL ARVIKA! OCH DU DISSADE MIG! HORA. Vilka ska du åka med då?

2008-05-10 @ 14:52:24
URL: http://almarshall.blogg.se
Postat av: Sophie

eyyy haru vita ridbyxor att låna mig, jag ska tävla nästa söndag!!

2008-05-10 @ 17:54:44
Postat av: Hanna

Jag har fast dom är bajssmå, typ pymésmå...

2008-05-11 @ 18:01:21
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback