citat från Saga: Trist.

Haha ja det skulle man ju kunna kalla det. Jag kan typ inte träna längre för att jag har dödat mina vrister genom att träna för mycket, utan bra skor. Trist.
Jag har ungefär hälften kvar på mitt högst irriterande religionsarbete som skulle vara inne i onsdags. Och även fast jag borde plugga sitter jag på min feta röv framför MTV, trist.
Jag måste lägga ut ett läskigt högt antal hundralappar för ett par nya träningsskor, även fast jag inte har några pengar, trist.
Jag fick inte jobba dom här fem veckorna som mitt jobb har tennisläger, trist.
Jag får inte jobba alla tre veckor på mitt sommarjobb, trist.
Jag kommer inte ha råd att åka till Thailand som jag var så pepp på, trist.
Jag kommer att sänka mig i matte, slöjd och spanska, trist.

Haha ja vi kan väll sammanfatta allting som trist helt enkelt...

Nej men en bra sak är att det är vår och varmt och soligt ute, det är tre och en halv vecka kvar tills betygen är satta och sen är det sommar och sol som gäller! Great succes.

WANNA SLEEP, SLEEP //krullet.

G

Kommentarer
Postat av: Saga

Ja, det låter jävligt trist faktiskt. Men Hanna du måste ta det lugnt med den lilla banankroppen. :o du kommer ju mosas sönder innifrån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback