Dansant

Showjazzen idag var helt fantastisk. Vi var inte så många på klassen, vilket för skönt för då fick vi mer tid på diagonalen och mer plats i salen så vi kunde ta ut rörelserna mer. Dessutom fick vi mer uppmärksamhet av Anette Starck, som är vår lärare. Hon är för övrigt en grymt bra dansare och en grymt bra pedagog. Jag känner verkligen hur mycket jag har utvecklats det senaste året jag har dansat för henne.

Och vår nya koreografi som vi ska jobba på i två veckor nu... Den är helt underbar! Den är så vacker och så rolig att dansa! Åh, jag älskar den verkligen! Jag blir glad bara jag tänker på den. Nikita ska ladda ner låten och bränna ner den på CD så vi kan öva på dansen på elevens val imorgon. Oh, jag längtar! :D

Just det, alla Balingsnäsnior som läser detta, imorgon är det sista dagen att anmäla sig till balen, glöm inte det! Så om ni inte har gjort det redan, skicka iväg ett mail till
[email protected] och säg att ni vill komma.

LOVE TO DANCE / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback