Dubbelbokad

Typiskt. Jag har blivit erbjuden feriepraktik. Alltså sommarjobb.... Och det är ju jättebra, verkligen, jag har ju tjatat om hur mycket jag vill ha sommarjobb så jag är asglad! Saken är bara den att min praktikperiod är mellan nionde och tjugotredje juni. Under de första två veckorna har jag en massa andra saker för mig. Mellan den elfte och trettonde juni ska jag  till Mumindalen och mellan sextonde och artonde juni ska jag jobba som danslärare, och det vill jag verkligen inte missa. Jag behöver ju verkligen det där sommarjobbet, också, men jag kan inte inte följa med till Mumindalen, och jag har redan lovat bort mig som danslärare. Plus att jag verkligen vill undervisa i dans i sommar. Så vad fan gör jag nu?

Det är på ett dagis förresten. Såklart. Alltid handlar det är barn för lilla Saga. Men jag klagar inte! :D

NOT GONNA WORK / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback