Hej Söndag

Och hej alla människor. Jag har inte varit särskilt produktiv idag, måste jag säga och det oroar mig en aning. Gick och kollade på dansuppvisningen idag igen, men jag såg bara halva. Jag hade ändå vägarna förbi för vi skulle ha fotografering med alla danslärare som samarbetar med Sara Eliasson. Och Sara själv då, förstås. Det var skojigt!

Såå. Jag stannade kvar i ett par timmar längre än planerat och kom inte hem först vid... inte så länge sen. Nu har jag precis satt i mig en skål råg- & havregrynsgröt och nu ska jag ska jag knapra lite Polly och skriva om andra världskriget. Happy times...




Alltså, förlåt. Jag hatar sånnahär "Idag har jag..."-inlägg. De är sååå tråkiga. Ni sover säkert redan. Men jag försöker hålla bloggen uppdaterad och då blir det såhär. Elende.

I AM BORING / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback