Helgonet & Al presenterar: SKINKAN OCH FANFAR

161419-193
Alice och jag var ju på IKEA igår för att införskaffa lite kuddar och filtar som vi ska bulla upp vår kundvagn med. Ja, vi ska åka kundvagn till avslutningsbalen, ingen jävla limo här inte. Jag ville ju såklart helst åka hippievan (folkabuss), men det var lite svårt att få tag på en sådan. Alice och jag ska förresten köpa en folkabuss när vi bli stora och åka omkring i Europa och sälja muffins. Al's och Sagas Muffin Van. Det kommer att göra oss rika.

IKEA ja, jag ska försöka komma till saken. Vi köpte kuddar ja, och filtar, och även varsitt par likadana, rosa tofflor. Men vi hittade också en stor låda med mjukisdjur och det slutade med att flodhästen Skinkan och elefanten Fanfar fick följa med hem. Skinkan heter Skinkan för att h*n är grisrosa och Fanfar heter Fanfar för att han har en snabel som han kan blåsa en fanfar med. Vi kom dock på att man kan förkorta Fanfar till Fan, och där ifrån kan det utvecklas tjusiga smeknamn såsom Satan, Lucifer, Den Onde, Djävulen eller kanske Belsebub.

Alice fick i alla fall vårdnaden om Skinkan och jag förbarmade mig över Fanfar. De båda djuren fattade genast tycke för varandra och på bussen på väg hem igen gick det riktigt hett till. Jag var såklart genast framme med kameran som en annan paparazzi och här är resultatet. Porrrrr...

Bilderna blev dock väldigt suddiga. Det är därför jag inte la ut alla på bilddagboken,  Alice, om du undrar.

161419-195161419-196161419-198
161419-194161419-199161419-200

Bild 1: Doggystyle. Bild 2: 69, Skinkan överst. Bild 3: 69 Fanfar överst
Bild 4: Oskuldsfull puss. Bild 5: Oralsex. Bild 6: Missionären.

Sen kom de inte på någonting roligare. Ni förstår, mjukisdjur är inte så flexibla av sig.
Nåväl, nu är det slut med snusket för idag! Ajöken.

THEY'RE SO DIRTY / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Helena G

Ja, vad säger man? Sexualkunskapen verkar ni ha fattat iallafall. Alltid något! ;-) Men jag börjar förstå, sent omsides, vad ni lägger er kraft och tid på- istället för att plugga: Köpa söta gossedjur för SMÅbarn och leka pervofotografer. Suck.

2008-05-28 @ 23:00:35
Postat av: Saga

men hallå. betygen var ju så gott som satta ändå, och alla inlämningar var klara. vi tyckte liksom att vi hade tid med en vända till IKEA då...

Postat av: Elin

Sexställningarna har S och Al inte lärt sig på sexualkunskapen.. haha

2008-06-01 @ 16:06:40
Postat av: Saga

hahahaha nej, kanske inte... (a)

2008-06-02 @ 14:54:07
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback