Jag känner pressen...

Haha jag som trodde för en vecka sen att jag hade mina betyg i en liten ask, som jag just sa, TRODDE. Men icke, ack och ve vad man kan ha fel. Nej men jag måste erkänna att jag blev lite chockad när jag fick reda på att jag höll på att sänka mig i fyra ämnen. låt mig översätta det åt er, icke bra, nada bueno, niet braschis, no bravouxz, nejtii braaitääiineen. Min spanska, tyska, franska och finska kanske kan finslipas lite men ni fattar vart jag vill komma, hoppas jag verkligen.
Jag orkar inte sänka mig, för om jag gör det kommer jag förmodligen inte få min present som jag skulle få eftersom jag hade jobbat så hårt med mina betyg, och det skulle vara döden, DÖDEN!
Nu har jag suttit och knegat ihop ganska mycket på min Noinlämning, jag är ganska stolt över mig sjäkv faktiskt. Ovanligt produktiv har jag varit idag banne mig. Och nu (när jag har skjutit upp det tillräckligt) ska jag plugga till historia provet. Jusste Janne-pojken, jag har inte glömt lilla dig heller.

Nej nu ska jag vara duktig flicka, see ya.

I´M A GEEK // Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback