Jag ska bara...


Ja, jag ska plugga till so provet nu! Snart... Om en timme... Efter det här programmet och efter jag har druckit te.
Det är ungefär så jag låter varje gång jag borde plugga till något. Asbra studieteknik indeed. Älsklingen åkte precis hem, han var här någon timme och chillade, mys <3
Imorgon måste jag in till stan och köpa brösttejp så att jag inte flashar tvillingarna på Balen nästa vecka, happy times. På lördag blir det åka till farmor och farfar och hälsa på Richie och Aileen som tyvärr åker tillbaka till USA på tisdag :(
Tyvärr för Dennis som måste följa med och vara social på engelska fast han hellre dör, trist. På kvällen blir det förmodligen någon liten sammankomst hos någon som Dennis pappa kände, det blir säkert trevligt. På söndag blir det bara plugg och träning som gäller. Jag känner att jag ska leka med familjen hela helgen... YEY :P
Föresten ska jag vara med och spela fotboll mot lärarna sista veckan, aouch vad jag kommer att se till att dom kommer få ångra att dom inte satt mvg på mig :P

Nej nu ska jag faktiskt plugga... Jag ska bara...

TAKING YOU DOWN //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback