Lättnad

Japp, jag känner en enorm lättnad över att betygen änligen är satta! Nu är det klart, pickat och packat, check, finito. Inga fler ångestladdade prov eller långa nätter fyllda av uppsatser, no more, no more. Det känns fantastiskt att följa sin sista schemalagda dag imorgon, sista dagen av nio fruktansvärda år i grundskolan. Nu är det över!
Imorgon har vi våran avslutningsbal, undrar om någon ens kommer att orka släpa sig till skolan imorgon. Själv tänkte jag försöka mig på en välfötjänt sovmorgon :P
Folk ska gå tidigare för att fixa sminket, håret och liknande, och självklart Dennis som måste göra en Brazilian wax, good luck to you man! Själv kom jag just på att jag behöver en liten kofta eller liknande till balen imorgon, så jag tänkte ta ledigt för att shoppa, vilket känns väldigt seriöst. Men vafan betygen är satta, vi har inga lektioner ändå, give me a break!

Råkade sänka mig i spanska idag, hoppsan. Jag är inte särskilt förstörd över detta, inte alls faktiskt, om jag tänker efter riktigt noga bryr jag mig ungefär lika lite som jag bryr mig om min hårbeklädda vårta i skärtskåran.

DON´T GIVE A SHIT //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback