När familjen är borta dansar Saga på bordet...

Åh, vad lugnt och tyst och skönt det är här hemma. Min pappa är på landet och min mamma och min bror är i stan. Och jag är kvar här hemma helt själv. Det är underbart. Ni förstår, i mitt hus är det alltid krig mellan mina föräldrar och min lillebror. Ibland mellan mig och min bror också, och då dras alltid mamma och pappa med, och så är alla igång. Min bror har ju som sagt autism, och det är jobbigt för honom och för oss som lever med honom. Och i takt med att han blir tonåring och kommer i puberteten och grejer så blir han bara jävligare och jävligare. Outhärdligt, helt enkelt.

Suck, anyways, det är jävligt mycker skrik här hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. Så ja, det är mycket, mycket skönt att slippa de där tre och kunna sitta här själv i lugnt och ro. Man får jävligt mycket gjort ska ni veta. Och snart ska jag åka till IKEA med Al! :D

PEACE AND QUIET / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback