Nästan midnatt

Klockan är strax tolv och det börjar bli lite svårt att hålla ögonen öppna. Eett litet tecken på att krypa till sängs kanske? Möjligtvis är det så, men jag tolkar det tecknet på mitt sätt och låtsas som att jag bara behöver ta ut linserna. Det är nämligen så att jag vill göra klart mitt extraarbete i SO innan jag somnar ikväll. Dock vet jag ju att det kommer bli crap eftersom jag är så trött så att jag får göra om det imorgon ändå. Så vad är poängen, egentligen?

Jag känner mig så otroligt sorglig för att jag tillbringar mina helger instängd i mitt hus framför datorn för att jag måste plugga. Så ofantligt sorglig. Tråkigt nog har jag inget val om jag vill behålla mina betyg. Vad som glädjer mig däremot är att detta är den sista riktiga plugghelgen för mig innan sommarlovet. För nästa vecka är det deadline på alla inlämningar i så gott som alla ämnen! Skönt! Men stressigt. Mycket att göra, som vanligt. Men snart är det slut med det. Snart, snart, snart....

Jag har så fullt upp inför de två kommande veckorna! Känns det som i alla fall. Men det kanske är för att jag har tappat bort min almenacka och har låtit mitt huvud bli lite överbelastat. Jag vet inte...

GOOD NIGHT EVERYBODY / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback