Slå klackarna i taket

161419-192

























Mmm, klackskor var grejen. Har för tillfället på mig mina nyinköpta svarta
pumps (inte samma som på bilden till den här texten!!), sådana som Hanna också har beställt från Jukkasjärvi eller var det nu var. De är inte riktigt lika smärtsamma längre. Jag älskar dem verkligen!! Funderar på att haffa ett likadant par fast i brunt, de var också jävligt snygga. Meeen det har jag ju inte pengar till dåra.

Idag innan dansen tog jag lilla Nikita till Belle på Götgatan där hon hittade sina askungenskor som hon ska ha på avslutningsbalen. Hon visade även sin klänning när vi ändå gick förbi GinaTricot och hon kommer att bli så jävla snyyyygg!
Orättvist. Så snygg som Nikita kommer jag inte blir. Men lite snygg i alla fall. Min klänning är snart klar, ja, jag syr själv och jag är jävligt stolt över mig själv. Det är inte det lättaste ska ni veta. Med tyll och allt vad det är.
VERY HIGH HEELS / Helgonet


Kommentarer
Postat av: Nikita

Aw, tack Saga :)

Din klänning är jättefin!

2008-05-14 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback