That's the way we do it

Idag var jag och tittade på Sara Eliassons dansuppvisning tillsammans med Jenny och Linda och några fler. Det var lite nostalgi faktiskt. Jag och Jenny satt och längtade tillbaka, eftersom dansuppvisningen faktiskt alltid har varit terminens höjdpunkt. Och på Danscenter blir det ingen uppvisning, i alla fall inte i de grupperna jag dansar i. Men i höst ska jag komma in i C-gruppen och då ska jag fanimig få dansa på scen igen! Ah! Jag längtar!

Jag fick också chans att spana i gruppen jag ska ha i höst, de är fan duktiga. Hoppas de gillar mig och det jag gör. Jag vill inte att de ska tycka att det är tråkigt att gå på mina lektioner! Och så fick jag se ungefär vilka som jag ska ha på sommarkursen om en månad.

Om en månad ja, det är inte så lång tid. Jag kom på det jag med, så när jag kom hem nu så satte jag igång och knopade ihop koreografin de ska få lära sig. Det blir streetjazz till Nowhere Fast med Mary J Blige feat. Brook Lynn. Det var så roligt att dansa att jag glömde bort att jag har en massa annat att göra idag! Med en massa annat menar jag skolarbete... Så nu måste jag verkligen sätta igång.

 AIN'T GOING NOWHERE / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback